Deel deze job >

Aankoper

Onbep duur Ba/Ma Voltijds of deeltijds

Jouw uitdaging

  • Je geeft ondersteuning bij de verdere ontwikkeling en implementatie van een ziekenhuisbreed aankoopbeleid en staat in voor de dagelijkse werking van de aankoopdienst. Daarbij stuur je twee aankoopmedewerkers aan en werk je nauw samen met je collega dossierbeheerder overheidsopdrachten.
  • Je bouwt een relatie op met de leveranciers, je analyseert verschillende offertes en onderhandelt aankoopvoorwaarden en raamovereenkomsten.
  • Je werkt intensief samen met diverse interne diensten om de gebruikersnoden te bepalen. Hiervoor doe je ook het nodige marktonderzoek en volg je de nieuwe ontwikkelingen op de markt op om een oplossing voor deze noden aan te reiken.
  • Je analyseert uitvoerig data gerelateerd aan de verschillende productcategorieën om bepaalde besparingsdossiers te identificeren en verder te werken aan het bundelen van productgroepen bij een gelimiteerd aantal leveranciers. Hierdoor draag je bij in het realiseren van aankoopdoelstellingen en het verhogen van de kosteneffectiviteit.
  • Je bouwt diverse rapporten uit die bijdragen tot het aankoopbeheer.
  • Je staat in voor het contract management, analyseert bestaande contracten en doet voorstel tot opmaak van nieuwe contracten.
  • Je helpt mee aan de verdere uitbouw en optimalisatie van het nieuwe ERP pakket SAP.
  • Daarnaast fungeer je ook als back up van de medewerkers aankoop voor het dagelijkse bestelproces.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de financieel directeur.

Jouw talent

  • Je beschikt over een bachelor of masterdiploma in economische, financiële, commerciële richting of gelijkwaardig door ervaring.
  • Ervaring in aankoop en onderhandelingstechnieken is een must.
  • Kennis van de wet op de overheidsopdrachten is een pluspunt.
  • Een analytisch talent met een dynamische ingesteldheid.
  • Je bent communicatief, luister- en onderhandelingsvaardig en werkt resultaatgericht.
  • Je kan zelfstandig werken maar stelt je ook op als constructieve team player.
  • Zeer goede beheersing van MS Office, vooral uitgebreide ervaring in excel is een must.
  • Ervaring met SAP is een plus.

Onze pluspunten

Wij bieden je een gevarieerde functie met reële verantwoordelijkheid, een voltijdse of deeltijdse werktijdregeling (min 80%) en een contract van onbepaalde duur. Dit aanbod wordt uitgebreid met een marktconforme verloning met extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, tussenkomst woon/werkverkeer, extralegale vakantiedagen, voordeeltarief in het bedrijfsrestaurant en gratis parking.

Bijkomende informatie

Voor deze vacature werken wij exclusief samen met InQuest, selectiekantoor gespecialiseerd in Aankoop en Supply chain.Jouw sollicitatie wordt doorgestuurd naar Stéphanie Caracatsanis, search consultant bij InQuest. 

Voor bijkomende inlichtingen kan je contact opnemen met Severine Van Den Brulle, Human resources,  T. 09 364 83 69. Voor jobinhoudelijke vragen kan je terecht bij Nele Vanmeirhaeghe, Financieel directeur, 09 364 83 22.

Heb je nog vragen?

Ons team helpt je graag verder!