Deel deze job >

Verantwoordelijke opname en onthaal

Onbep duur Master 100%

Jouw uitdaging

Als verantwoordelijke opname en onthaal geef je leiding aan de medewerkers van de diensten onthaal, centrale patiënteninschrijving, opname, spoedadministratie en medisch secretariaat. Deze teams staan in voor een professioneel onthaal en kwalitatieve administratieve dienstverlening aan de patiënt ikv opname, inschrijving of consultatie.

  • Je organiseert en coördineert het volledige opname- en ontslagbeleid samen met het verpleegkundige en medisch departement en waarborgt een efficiënt verloop. Hiertoe zoek je naar nieuwe werkmethoden om het werk kwalitatief uit te voeren, stel je procedures en richtlijnen op, analyseer en rapporteer je over bepaalde KPI’s.
  • Je initieert, begeleidt en evalueert veranderings- en optimalisatieprocessen  en streeft naar continue verbetering.
  • Je hebt de dagelijkse leiding over de verschillende teams: je motiveert en coacht de medewerkers, bespreekt opleidingsnoden, stuurt bij en waakt over de correcte en kwalitatieve uitvoering van taken en creëert zo een klantgerichte omgeving.
  • Je staat in voor de communicatie op de diensten, zorgt voor een optimale informatiedoorstroming en organiseert multidisciplinaire vergaderingen ter verbetering van de dienstverlening.
  • Je speelt een cruciale rol in de verdere uitrol van het elektronisch patiëntendossier, fungeert als key user, initieert optimalisaties en communiceert naar alle betrokken partijen.
  • Je treedt zowel binnen als buiten het ziekenhuis op als aanspreekpunt wat betreft patiëntenregistratie, ontslag- en opnamebeleid.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de financieel- administratief directeur en werkt nauw samen met de adjunct opname en onthaal.

Jouw talent

  • Je beschikt over een masterdiploma en kan terugblikken op relevante ervaring in een customer gedreven job/omgeving.
  • Je bent een sterke communicator.
  • Je hebt leidinggevende ervaring en weet een mens- en resultaatgerichtheid aanpak te combineren.
  • Je bent sterk in plannen en organiseren en hebt zin voor initiatief.
  • Je bent veranderingsgezind en sterk in procesanalyse en -optimalisatie.
  • Kennis van facturatiesysteem- en/of elektronisch patiëntendossier is een troef, je bent gevorderd gebruiker van MS Office.
  • Sterke analytische vaardigheden en probleemoplossend vermogen vervolledigen jouw profiel.
  • Je hebt bovenal veel interesse om je in de ziekenhuiswereld in te werken.

Onze pluspunten

Wij bieden je een autonome functie met reële uitdagingen, een voltijdse werktijdregeling en een contract van onbepaalde duur. Dit aanbod wordt uitgebreid met een marktconforme verloning, aandacht voor vorming en opleiding, een dynamische werkomgeving, extra vakantiedagen en tal van extralegale voordelen: groeps- en hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, maaltijden aan voordeeltarief, e.a.

Bijkomende informatie

Wij ontvangen je sollicitatiebrief met cv graag via onze jobsite www.sezz.be/jobs. De selectieprocedure bestaat uit een selectiegesprek met Nele Vanmeirhaeghe, Financieel Directeur en een assessment.

 

Voor bijkomende inlichtingen kan je contact opnemen met Severine Van Den Brulle, Human resources,  T. 09 364 83 69.

Voor jobinhoudelijke vragen kan je terecht bij Nele Vanmeirhaeghe, Financieel directeur, T. 09 364 83 22.

Wij ontvangen je sollicitatiebrief met cv graag via onze jobsite www.sezz.be/jobs. De selectieprocedure bestaat uit een selectiegesprek met HR en Nele Vanmeirhaeghe, Financieel Directeur en een assessment center.

 

Heb je nog vragen?

Ons team helpt je graag verder!