Deel deze job >

HR Payroll Coördinator

Onbepaalde duur 100% 80%

Jouw uitdaging

Als HR Payroll Coördinator ben je, samen met de payroll experts, verantwoordelijk voor het optimale verloop van de voorbereiding en de correcte uitvoering van de loonverwerking, alsook voor vlotte en accurate processen inzake payroll en personeelsadministratie.

Je maakt deel uit van het HR team en rapporteert aan de HR Directeur.

  • In overleg met de HR Directeur en samen met de payroll experts, zet je initiatieven op ter optimalisatie van de personeelsadministratie en -processen.
  • Je staat in voor de correcte toepassing van de sociale wetgeving en sectorale regelingen en volgt deze van zeer nabij op.
  • Je adviseert het management en andere leidinggevenden inzake sociaal – juridische en payroll gerelateerde vragen en werkt actief mee het beleid uit inzake verloning en personeelsadministratie.
  • Je maakt de nodige HR ken- en stuurgetallen op, verwerkt en analyseert ze.
  • Zo verzorg je de rapportering naar de directie, het bestuursorgaan, de ondernemingsraad en andere officiële instanties.
  • Je levert gegevens op voor de boekhouding en zorgt voor goed overleg.
  • Je coördineert de dagelijkse werking van de dienst; je coacht, inspireert en zet de juiste competenties van de payroll experts in om hun motivatie en kennis blijvend te versterken.
  • Je neemt actief deel aan HR projecten.
  • Je werkt tevens nauw samen met de HR Partners.

Jouw talent

  • Je behaalde een masterdiploma en beschikt over een degelijke ervaring inzake loonadministratie en HR-rapportering.
  • Ervaring in de zorgsector is een pluspunt.
  • Je hebt ervaring met payroll software (bij voorkeur e-Blox), alsook met tijdregistratie- en planning software.
  • Je beschikt over een sterke algemene kennis van sociaal – juridische wetgeving en arbeidsrecht en bent bereid je grondig te verdiepen in de sectorale regelingen van PC 330.01.
  • Je hebt ervaring in een coachende rol.
  • Je hebt zin voor analyse en je sterk conceptueel denkvermogen stelt je in staat kwalitatief en nauwkeurig werk af te leveren. Tevens weet je heldere adviezen te formuleren.
  • Je bent van nature consciëntieus en hecht een groot belang aan stiptheid, accuraatheid en pro-activiteit.
  • Een diplomatische, tactvolle en discrete houding typeren jou als persoon;
  • Je bent vertrouwd met de courante softwaretoepassingen.

Onze pluspunten

Wij bieden je een gevarieerde functie, een contract van onbepaalde duur. Jobtijd is bespreekbaar. Dit aanbod wordt uitgebreid met een marktconforme verloning met extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, tussenkomst woon/werkverkeer, 25 verlofdagen, voordeeltarief in het bedrijfsrestaurant en gratis parking.

Bijkomende informatie

Wij ontvangen je sollicitatiebrief met cv graag via onze jobsite www.sezz.be/jobs.
De selectieprocedure bestaat uit selectiegesprekken met Human Resources en Directie.

Voor bijkomende inlichtingen kan je contact opnemen met Nicole Vanderlinden, Directeur Personeel en Organisatie ,  T. 09 364 83 91.

Heb je nog vragen?

Ons team helpt je graag verder!