Solliciteer nu

We zoeken een adjunct diensthoofd voor onze schoonmaakdienst.

Zo ziet je dag eruit

Als adjunct dienstverantwoordelijke schoonmaak leid je het schoonmaakdepartement in goede banen. Een greep uit je takenpakket:

  • Je staat mee in voor de dagelijkse coördinatie en sturing van de schoonmaakdienst;
  • Je instrueert en motiveert de medewerkers;
  • Je staat in voor een nette, hygiënische leefomgeving voor patiënten en werkomgeving voor alle personeelsleden
  • Je bent regelmatig te zien op de werkvloer en volgt de werking nauwgezet op, controleert de uitgevoerde onderhoudstaken en stuurt zo nodig bij;
  • Je draagt kwaliteit op de werkvloer hoog in het vaandel en gaat hiermee concreet aan de slag op de werkvloer. Zo voer je onder andere kwaliteitscontroles uit.
  • Je kan op een positieve manier inspireren en veranderings- en kwaliteitsprojecten uitrollen op de werkvloer;
  • Je voert personeelsgesprekken: functioneringsgesprekken, evaluatiegesprekken, verzuimgesprekken met de medewerkers
  • Je leidt mee teamvergaderingen en zorgt ervoor dat ziekenhuisbrede procedures gekend zijn door de medewerkers;
  • Je stelt mee de werkverdeling en de personeelsplanning op en past deze indien nodig aan om de continuïteit in de dienst te verzekeren;
  • Je voert de administratieve taken uit m.b.t. de organisatie van de ploeg (bv. ziekte, arbeidsongeval, medische onderzoeken,…).
  • Je rapporteert aan de manager Schoonmaak en Logistieke ondersteuning

Wie ben jij?

  • Je bezit een bachelor diploma (vb. facilitair management) of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt kennis van professionele schoonmaaktechnieken;
  • Je hebt ervaring in het aansturen, coachen en leiden van een team, ervaring in de zorgsector is een pluspunt;
  • Je bent dynamisch, communicatief en sociaalvaardig; 
  • Je houdt ervan te organiseren, te plannen en soms wel eens te hérplannen;
  • Je kan vlot overweg met planningspaketten en MSOffice.

Ons aanbod voor jou

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Marktconform salarispakket volgens de officiële ziekenhuisbarema's met overname van relevante anciënniteit.
  • Degelijk personeelsstatuut met uitgebreide extralegale voordelen: hospitalisatie- en groepsverzekering, mogelijkheid tot fietsleasing, personeelstarief in het restaurant, gratis parking, fietsvergoeding, Benefits at Work (kortingen in pretparken, winkels...).
  • Een boeiende werkplek met leuke collega's.
  • We dragen jouw welzijn, work-lifebalance en ontplooiing hoog in het vaandel. Je kunt rekenen op een aantrekkelijke verlofregeling en activiteiten zoals gratis zwemmen in Ronse en Zottegem, alsook workshops en lezingen.
  • Een job vlakbij in een filevrije regio.

 

We ZORGen samen

Bij AZ Sint-Elisabeth luisteren, praten en handelen we met een warm hart. We ademen onze passie voor zorg. Jij ook? Welkom voor een veelzijdige job, een gezond werkritme, toffe collega's, een boeiende werkplek met mooie groeikansen... en dat allemaal dicht bij huis. Hier ben je allesbehalve een nummer.

ZORG is een intense samenwerking tussen AZ Sint-Elisabeth in Zottegem en az Glorieux in Ronse. We vormen één grote familie en maken deel uit van het overkoepelend E17-ziekenhuisnetwerk. Werkzekerheid en een mooie professionele toekomst verzekerd!

Contactpersoon HR

Severine Van Der Schueren
Human resources
Deel deze job